অসমীয়া ছবি মই এখনো চোৱা নাই এতিয়ালৈকে ৷ ভিলেজ ৰকষ্টাৰ্ছৰ বাহিৰে ৷ দূৰদৰ্শন নামৰ মুভীখন ভাল হোৱা বুলি শুনিছিলো কিন্তু চাবলৈ নাপালো ৷ বাকী মুভীবোৰক বেছি গুৰুত্ব দিয়া নাই ৷বহুত ভাল হোৱা বুলি ভবা নাই ৷ হিন্দী মই চব মুভী চাইছো ৷’
এয়া আছিল কণ্ঠশিল্পী সীমান্ত শেখৰৰ মন্তব্য ৷ কোনো লুক ঢাক নকৰাকৈ তেও অসমীয়া চিনেমাক অস্বীকাৰ কৰিছে ৷ সেয়া চাবলগীয়া চিনেমা বুলি তেও ভবাই নাই ৷ এগৰাকী অসমীয়া কণ্ঠশিল্পীৰ এয়া মুকলি স্বীকাৰোক্তি ৷ ইয়াত আচৰিত হ’বলগীয়া একো নাই ৷ অসমীয়া চিনেমা নোচোৱাতো তেওৰ ব্যক্তিগত সিদ্ধান্ত ৷ কিন্তু আচৰিত তেতিয়া হ’ব লাগিব যদি অসমীয়া চিনেমাৰ উন্নতিৰ চৰকাৰী দায়িত্ব এনে এগৰাকী ব্যক্তিক দিয়া হয়, যিয়ে আজিলৈ এখনো অসমীয়া চিনেমা চাই পোৱা নাই ৷
এয়াই ঘটিল এইখন অসমত ৷ বুধবাৰে অসম চৰকাৰে বিভিন্ন নিগম – নিকায়ৰ অধ্যক্ষ – উপাধ্যক্ষৰ তালিকা প্ৰকাশ কৰে ৷ টিকট নোপোৱা বা বিগত নিৰ্বাচনত পৰাজিত হোৱা কেবেগৰাকীও নেতাক বিভিন্ন নিগম নিকায়ত সংস্থাপিত কৰা হয় ৷ তাৰ মাজৰে এজন আছিল সীমান্ত শেখৰো ৷ তেওক দিয়া হয় – অসম চলচ্চিত্ৰ বিত্ত উন্নয়ন নিগমৰ অধ্যক্ষৰ দায়িত্ব ৷ অৰ্থাৎ অসমীয়া চিনেমাৰ উন্নয়নৰ গুৰুদায়িত্ব সীমান্ত শেখৰৰ কান্ধত তুলি দিয়া হয় ৷
তেও এই দায়িত্ব কিমানদূৰ পালন কৰে , সেয়া ভৱিষ্যতৰ দিনৰ লক্ষণীয় বিষয় হ’ব ৷ কিন্তু অসমীয়া চিনেমা নোচোৱা , চোৱাৰ অনুপযোগী বুলি ভবা , অসমীয়া চিনেমা উদ্যোগটোৰ প্ৰতি তিলমানো আন্তৰিকতা নথকা , অসমীয়া প্ৰযোজক –পৰিচালকক অযোগ্য বুলি বিবেচনা কৰা এজন ব্যক্তিক কিয় চলচ্চিত্ৰ বিত্ত উন্নয়ন নিগমৰহে দায়িত্ব দিয়া হ’ল , তাক লৈ সমালোচনা আৰম্ভ হৈছে ৷
Crosscurrent is an independent newsroom that produces investigative and analytical reporting with dedication. Crosscurrent is founded to uncover the truth behind the important issues. Crosscurrent is founded to cover the issues that matter.